Project life – week 15

Pasen stond centraal in week 15 en hoewel we het niet echt uitgebreid vieren hebben we toch enorm leuke foto’s gemaakt die ik deze week aan mijn layout toe kon voegen.

2017-05-31 13.04.32

Het papier van Dear Lizzy, Lovely Day paste perfect bij deze week. Fris, vrolijk en met mooie prints. Daarnaast zat in de emphemera leuke vosjes en haasjes  die ik veelvoudig gebruikt heb.

2017-05-31 13.04.42

Naast het papier van Dear Lizzy, gebruikte ik ook wat kaartjes van de Becky Higgins kit, project 52 fresh. In een eerdere blogpost liet ik al zien hoe ik een basic kaartje veranderde door middel van wat handlettering. Soms zijn er maar een paar dingen nodig om een kaartje net dat beetje extra te geven.

2017-05-31 13.04.51

Ik heb van de Lovely Day lijn enkel wat papier en een pakje emphemera gekocht en daardoor moest ik erg creatief omgaan met mijn embelishments. Deze maakte ik daarom zelf met restjes papier. Daarnaast heb ik wat extra nadruk gelegd op een paar foto’s door ze te omlijnen met mijn sharpie pen.

2017-05-31 13.05.09

Ik blijf het leuk vinden om zelf ook kaartjes te maken. Met diverse printjes en emphemera kom je soms tot zulke leuke resultaten. Vooral door het gebruik van glans en matte papiersoorten kun je de leukste kaartjes maken!

2017-05-31 13.05.03

Doordat Pasen centraal stond in deze week heb ik de konijntjes, haasjes en vosjes veel gebruikt in deze layout. Het staat zo vrolijk en is zo toepasselijk bij de gebeurtenissen van deze week.

Hoe kiezen jullie je papier uit voor de verwerking van je week layout? Kijk je naar de kleuren van je foto’s of kies je gewoon een kit uit die je leuk vindt? Ik ben erg benieuwd naar jullie layouts, dus deel ze gerust in de reacties onder dit bericht.

Om de pagina’s van week 15 te maken heb ik onder andere gebruik gemaakt van de volgende sets en materialen:

  • Dear Lizzy: Lovely Day
  • Becky Higgins: Project 52, fresh
  • Stampin Up!: Writing marker Old Olive
  • Stampin Up!: Writing marker Watermelon Wonder
  • Stampin Up!: Inkt Watermelon Wonder
  • Stampin Up!: Stempelset Project Life Date it
  • Stampin Up!: Stempelset Labeler Alphabet
  • Stampin Up!: Inkt Mint Macaron
  • Stampin Up!: Inkt Blushing Bride
  • Stampin Up!: Whisper White papier
  • Stampin Up!: Inkt Daffodil Delight
  • Stampin Up!: Banner pons
  • Sharpie: White marker

 

 

veel liefs marga

 

 

 

 

 

Geef een reactie

